Uppe med tuppen - or not

Vaknade för en timme sen. Bra jobbat Stephanie, verkligen! Ja ja, har egentligen inte tid att skriva nu, måste göra en idrottsredovisning till imorgon som jag inte har börjat med, och plugga till det jobbigaste och största  samhällsprovet någonsin som jag har på tisdag:(
Jag som ville ut i det fina vädret, hade halvt  planer på o gå på stan med lilla kära Thea. Hade varit perfekt, känner ett starkt fika- och shoppingsug (trots att jag var på stan och shoppade senast igår:P men det räknas inte för då var jag bara ute efter en present)
Men men, ska väl gå och sätta igång med skiten så man får det överstökat... :S

image4
Har lagt över jul- och nyårsbilderna till datorn nu föresten (jag vet, visst är jag snabb!)
Här är ett smakprov - försök förbise mina blekfeta ben med extremt snygga svarta nedvikta strumpor till, jag har på mig väldigt ljusa strumpbyxor så jag är faktiskt inte så blek på riktigt!

Kommentarer
Postat av: thea

det är lugnt gumman.. som sagt, vi tar stan nån annan gång! men vad är det för sh-prov du snackat om på tisdag??? vi har ingen sh då, bara på måndag morgon... har jag missat nåt????????! lr ska du skriva provet på stödet på tisdag? hoppas det går bra med pluggandet nu. vi ses imorn! puss

2008-01-13 @ 21:20:11
URL: http://violencia.blogg.se
Postat av: malino

snugga vi var!!! jag saknar jullovet(redan) och nyår. Mer bilder vill jag se..lycka till med plugget!

2008-01-13 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0