Bråttom bråttom


Godmorgon!
Här sitter jag o äter frukost, eller snarare dricker frukost för de blev fruktsoppa for me idag, as usual nuförtiden. Ska hinna me bussen som går om 25 min för att åka till täby c med J o J, så jag borde kanske skynda mig lite på... Sov typ 5 timmar i natt, lät förmodligen helt väck när johanna ringde o väckte mig imorse... stackars krake, att lyssna på mig o min morgonröst efter 5 timmars sömn är inte de roligaste (även om alla i skolan får göra de i princip varje vardagsmorgon). Nej nu måste jag rusa, har världens klädproblem för de står att de är typ 25 grader ute, men solen lyser med sin frånvaro (he he). Asså solen är inte framme. Men de blir nog jeansshorts o linne iaf, får väl ta me nåt täckbart ifall regnet skulle få för sig att hälsa på idag.
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0