Första jobbet ever


Thats right, jag ska sitta barnvakt idag. Fett läskigt, men kul. Träffade familjen igår och dom verkar snälla så det ska väl gå bra. Förutom att dom har en hund som tyckte lite väl bra om mitt ben, men jag får undvika den eller nåt. Nu regnar det asmycket och åskar, hoppas inte barnen är rädda för åskan. Isf blir det nog en mindre trevlig kväll. Nu ska jag gå och äta, om 2½ timme ska barnen hämtas upp på dagis. Omg, lilla jag håller på att växa upp! Haha. Jag är sjukt trött, får typ käka koffeintabletter om jag ska orka med kvällen... Not, för koffein är dåligt och det är därför man inte ska dricka red bull. Men ha en trevlig kväll all of you, och wish me luck till ikväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag önskar dig massa LYCKA!!! Även när du just nu i denna sekund är barnvakt hoppas jag att det går bra! puss och kram

2008-06-17 @ 20:17:58
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0