Me very happy (kanske)


Glömde ju berätta viktigaste grejen! (Nej jag har inte gått o lagt mig än, fastnade lite framför datorn o sådär... you know how it is, hö hö..) Iaf kanske jag har ett jobb på g! Nothing bestämt än, men my wonderful sistah hade hört efter med bekanta, och tydligen behöver hennes bästis (ja det heter bästis fast hon är 28!) föräldrars grannar en barnvakt:D för att förenkla, kathrines föräldrars grannar behöver en barnvakt, and here I am! Tydligen har de fått mitt nummer och ska höra av sig till mig, fett läskigt, men ändå, fatta bra om jag på något mystiskt häpnadsväckande sätt skulle lyckas övertyga dom och barnet/n om att jag är the one för dom:D Nej jag vet inte hur många barn det är än, men Yvonne sa iaf att den yngsta (eller om det nu var den enda) var typ 7 år, inga blöjbarn för mig inte, woho! Haha, vet inte om det är en kille eller tjej heller, vet i princip ingenting utom att denna familj som bor i Täby inte alltför långt ifrån mig söker barnvakt och dom har blivit tipsade om mig. De skulle vara så grymt bra om jag fick detta, money och barnpassningserfarenhet, en av punkterna på min lista över must have innan jag söker jobb som au pair i New York, eller om det kanske blir Los Angeles. Joyce har ju typ övertygat mig om att LA passar mig bättre, men som sagt så är det en hel del tid kvar, och jag har ju inte ens fått detta första jobb än, så jag ska inte ta ut någonting i förskott, men man kan ju alltid hoppas!:D
Nu är det time for me to sleep på riktigt, sov så sött!


Ni får en till bild från dagen, tycker den är lite härlig, bortsett från att pappa ser a bit funny ut, haha fattar inte vad han håller på med. Till vänster har ni iaf the wonderful syster som tipsar om barnvaktsjobb:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0