Mitt i natten


Återigen alldeles för sent för att blogga. Så vad gör jag då? Jag bloggar. Men jag får max en minut! Får se om jag lyckas hålla den idag, jag skriver ju inte så snabbt på datorer.. Skyller vi på.

Varit en rätt soft dag idag med, fast jag har så många saker att dom räcker upp över mina öron om man skulle lägga dom i en hög så orkar jag inte stressa upp mig. Orkar inte ta itu med det heller för den delen. Under dagen har jag iaf hunnit med att lyssna på en tjej som bott i Paris och berättade om staden, skrivit något som jag misstänker var ett prov, vart med i en brandövning (under "provet"), gått på stan i solen med Lina, och later även med Axel, blev även en snabbis till Täbban där jag träffade min käre mor som för övrigt fyller år idag (grattis). Pratade dessutom med Elinor och hann bestämma att vi inte skulle ses, haha. Och träffade Josefin i t-banenedgången (inte uppgången för jag var på väg ner) vid Östermalmstorg bara av en slump, lite lustigt, fast hann inte prata med henne för jag pratade i tele med Anna, vi kom fram till att vi inte skulle ses, haha ja vilka givande samtal jag haft idag. Iaf, resten av kvällen har jag pysslat med hemlisar som avslöjar sig imorn och pratat några timmar med Yvonne, blev mycket telefon idag (även pratat med J, J och M, herregud jag kommer få hjärncancer) men nu har jag dragit över aaalldeles för mycket och jag kan inte skylla på att jag skriver sakta, var helt enkelt för svårt att begränsa mig idag, men nu ska jag sova så jag är pigg imorn för då ska MALIN SOM FYLLER 18 FIRAS! (klockan är efter tolv så grattis mal!!!)
Puss och godnatt, var snälla mot varandra!

image69
Ett födelsedagsbarn i tuffingbrillor som jag mosar:)

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja, vi hade ett riktigt fint samtal, visst hade vi? ;):D

2008-06-04 @ 10:15:47
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: julia

Verkar som om telefonen satt klistrad i ditt öra igår alltså :P hur som helst, när, var , hur och vilka ska köpa presenten till elli?

2008-06-04 @ 15:37:10
URL: http://barajulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0