No more EM


Hamnade förvånansvärt nog framför matchen igår. Lika förvånansvärt nog hamnade jag framför matchen i Nacka. Nacka, den vilt främmande platsen, och så lyckas jag sluta upp där två gånger på mindre än en vecka. Ser man på, så det kan gå! Ho ho, rim var det här. Jodå, jag är lite trött minsann. Det här med dygnsrytm krånglar lite för mig, as usual. Men vad gör väl det nu när det är lov. Dessutom är vi ju i Thailand om.. hmm... exakt två veckor!:O (räknade ut det nu) så då kanske min dygnsrytm helt plötsligt stämmer. Dom ligger ju några timmar efter, eller före, eller hur det nu blir.

Anywayyy, ja matchen gick ju inte så bra. Men det är glömt nu (eller inte för Zora, hon ligger nog fortfarande och gråter) men jag säger, nu blickar vi framåt! VM i Sydafrika, here we come! Funderar på att åka ner dit då, 2010 blir det väl, och gå på en match. Måste vara rätt så askul. Om vi ska blicka lite mindre framåt, fast fortfarande framåt, så är det midsommar imorgon. Dom planerna verkar ha löst sig nu, så det ska bli nice. Sen är det bara packning och festival som gäller för hela slanten. Wohoo! Nu ska jag avlägsna mig från le computer, en Skarpnäck-tur kanske väntar mig idag, vet inte riktigt, men tjo hej på er så länge! Visstja, dom där som jag satt barnvakt åt i tisdags var helnöjda och önskar mig nu till resten av hösten, yeeey, antar att jag inte har så mycket annat val än att tacka ja, najsbajs kan nu kalla mig en working lady. Adjökens from tha n- to the- a- to the- n- to... ja ni fattar grejen, skulle bokstavera nanny! Pussepuss on you!



Nämen se där, vad är det för ena trevliga filurer, looks like att födelsedagsbarn och två wonderfulla människor uppklädda till the top på nyår. Bilden har alltså inget med inlägget att göra, yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0