Packningssvårigheter


Bloggen har legat på hyllan ett tag, och kommer att göra det ett tag framöver eftersom vi drar på P&L imorgon:D:D Försöker ta itu med packningen nu men det är riktigt jobbigt, samtalade nyss med Julia om det för att få lite tips och råd, men det visade sig att hon hade kommit ungefär lika inte-långt som mig. Attans. Lite listade vi ut iaf, som t ex hur många antal av varje plagg som är lämpligt att bringa, och vilka shorts man ska ta, valt efter färg. Haha det går iaf framåt. Nu ska jag väl fortsätta med denna knepiga uppgift, och hoppas att jag inte blir klar för sent eftersom jag på något underligt sätt ska hinna träffa Natta idag också, för på torsdag drar hon till Italien en månad. Just det, fick hem mina betyg idag, finally. Som sagt så bryr jag mig inte så mycket om betygen längre, men jag var iaf nyfiken så det var ju trevligt att dom beslutade sig för att besöka min brevlåda. Nu ska jag iväg och packa, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: julia

det slutade med att jag fick byta väska.. jag har nu en stor väska. En sådan som alla seriösa hajkare har :P

2008-06-24 @ 20:39:31
URL: http://barajulia.blogg.se/
Postat av: julia

vem har varit dålig och inte uppdaterat sin blogg på år och dar?

2008-08-12 @ 21:20:26
URL: http://barajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0