Sista söndagsångesten


Uppe med tuppen idag! Nej nu skoja jag lite, gick upp vid 14. Fattar inte hur jag kunde sova så länge, såå sent kom jag ändå inte hem igår. Vart ju partey hos Elli, som nästan är myndig men som firades att hon är myndig. Det var fett najs (för att uttrycka mig julia-style;P) the people kan typ delas in i lite basketbarn, lite tibblebarn, o så gamla vallabarnen förstås. Kom på nu att vi glömde sjunga för födelsedagsbarnen!! Usch vad hemska vi är! Men får väl ta igen det nästa gång vi ses. Iaf bjöds det på lövely dinner, världens godaste tårta (tårta uttalas med Johan Glans-dialekt) och lite annat smått och gott. Efter en "hur väl känner ni E&P"-quiz, som Julia för övrigt tog hem, bringades guitar hero fram, en turnering vilken Julia också tog hem. Sedan, när typ hälften hade farit iväg, var de singstar för hela slanten som gällde! Oerhört roligt för oss, möjligtvis mindre roligt för grannarna. Vid halv 2 började sömnen erövra oss, så då drog även jag och Julia oss hemåt, och lämnade Elli och Petra med disk och annat trevligt... Stackarna. Eftersom Julia bor ca 2 min från Elli, i motsatt riktning från mig, tvingade jag mamma att prata med mig hela vägen hem. Det var visserligen inte så mörkt, eftersom det typ började bli ljust ute när vi gick, men det var ändå läskigt. Jag lyckades iaf ta mig hem, och sedan var det bums i säng.

Nu väntar för ovanlighetens skull en del plugg på mig, men jag har insett att vi slutar på fredag och att det här är sista söndagsångesten på ca 3 månader, så jag borde klara av att ta mig igenom den. Ha en härlig dag och njut av den extrema värmen, puss!


Söta födelsedagsbarnet Elli, grattis!

Kommentarer
Postat av: julia

jag gillar att du nämnde mitt namn 5 ggr i inlägget :P om man räknar med "julia-style" (vilket förövrigt är fett najs uttryck) (förövrigt är även det ett ord jag använder ganska frekvent)!

2008-06-08 @ 22:11:57
URL: http://barajulia.blogg.se/
Postat av: julia

jag gillar att du nämnde Julia 5ggr i inlägget, om man räknar med "julia-style" (som för övrigt är ett FETT NAJS uttryck) ("förövrigt" är även det ett ord jag använder ganska frekvent)

2008-06-08 @ 22:16:03
URL: http://barajulia.blogg.se/
Postat av: steffi

hahaha, julia är ett ord jag använder ganska frekvent:D

2008-06-08 @ 23:34:25
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0