Sommarhelg


Hej på er!
Det är egentligen alldeles för sent för att sitta och skriva ett blogginlägg, därför ska jag inte göra det. Eller nu är det ju för sent för jag har redan börjat, men jag ska sitta i max 1 min till. Kan bara meddela att helgen har varit riktigt härlig, eller iaf lördagen för i fredags satt jag bara och skrev på den äckligt jobbiga utredande texten och idag satt jag med historian, men ja lördagen var riktigt härlig! Nyckelfrasen för dagen var "Det är biologiskt". Ni har rätt, vi umgicks med naturare!;D Kan för övrigt stolt meddela att jag vann i en quiz, mot naturare alltså, det ni! Trodde ni inte va?! För att gå in lite mer ingående var det picknick med bl a vindruvor och jordgubbar på djurgården för att heja på Julias maraton-löpande väninna som gällde, sedan avslutades dagen, efter en tågresa med "sovande väldigt mycket platsupptagande man", med Festival-kollande och popcornätande, det var mys!
Nu är min minut över, jag drog till och med över med en minut extra, ska lägga mig nu så sov gott kära vänner, puss!

image68
On the way to picknick-place (med hjulbent julia)

Kommentarer
Postat av: julia

den "sovande väldigt mycket platsupptagande mannen" var irriterande.. Vi kunde ju inte göra något heller, för man kan inte väcka någon och säga: "ursäkta, din fot trycker på mitt ben!".. jag förstår inte varför jag är hjulbent.. det är jag väl inte annars? :O

2008-06-02 @ 21:59:11
URL: http://barajulia.blogg.se
Postat av: steffi

haha nej de är du inte!

2008-06-02 @ 23:54:52
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0