Söndagsångest? I don't think so!


Första söndagen på lovet. Ingen ångest what so ever. Istället har jag och favorit-malen sovit i ca tusen år (Törnrosa släng dig i väggen), solat på taket, sovit, ätit, planerat, sovit, ätit, kollat halv film, sovit, och ätit lite mer. Borde vi oroa oss för att våra nätta små figurer kommer att ta skada? Nej, för man borde inte oroa sig för nånting för nu är det sommarlov!

Igår blev riktigt bra första lovdag. Eller den blev lite knas också, jag åkte ut till Nacka för att träffa små söta varelser från Infokomp och hann träffa dom ca 30 minuter innan jag fick skynda skynda skynda till Slussen för att möta Malin och åka till Universitetet och "se" och höra älskade mando från en kulle med träd och smuggel-dricka och tyskar. Och kissande män. Blev lite pinsamt på t-banan också när ungefär alla i vagnen var på väg till samma ställe som oss, och jag sitter och talar högt i telefon med min far för att få en vägbeskrivning till platsen vi skulle till. Det visade sig vara skyltat med stora rosalila pilar. Efter en snabb visit i regniga blågula Kungsan, och en tur förbi "två kvitton?" Ica, var vi hemma, bara för att i nästa sekund bege oss till någon i Täby som hade ett hus tomt på föräldrar. Natten kom och när vi återigen hade ramlat hem minns jag inte vad vi gjorde, åt förmodligen, och somnade på tok försent.

Imorgon väntar en effektiv dag. Hur väl det kommer att gå återstår att se, men det blir nog bra. Midsommar ska planeras också, får se hur det blir med den aftonen. Sen är vi nästan framme vid det som jag fortfarande inte tror kommer att inträffa. Peace and love 10 dagar kvar, Thailand 17 dagar kvar. Jag har vänt på min dygnsrytm lite sådär va, så jag kommer nog inte sova på ett tag, men sov så sött ni normal people som sover när det är mörkt ute och är vakna när det är ljust ute. Puss!

Take me on a trip I'd like to go someday. Lyssnat sönder American boy med Kanye feat. Estelle idag. Wonderbar låt!


Kommentarer
Postat av: mal

åh vad vi är bäst!

2008-06-16 @ 01:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0