crazy vecka


Jag hinner inte riktigt med att blogga längre. Det kanske kommer dyka upp ett inlägg nån gång ibland, men inte oftare än så för just nu är det massa annat som tar tid. Nån gång i framtiden kanske jag blir en flitig bloggare, who knows? (god knows - mando diao). Men denna blogg känns inte så uppskattad av någon annan än mig iaf så det gör nog inte så mycket.

En av flera roliga saker inträffade för övrigt idag (jag är jag så självklart måste jag berätta om det). Jag råkade säga till en gruppmedlem att en person som vi skulle intervjua om biståndsarbete hade skickat över dokument om Charlotte Perelli. Det jag egentligen skulle säga var "om Swedfund" (företaget människan jobbar på). Fråga mig inte hur min hjärna fungerar, helt ärligt talat tror jag inte att den fungerar alls.
Annat roligt: grundval, valfusk.

Nu - time to läsa franskabok. Usch.
Fredag - Göteborg/Mando Diao. Inte usch. Snarare WOHOOOOOOO.

Adjö, so long!


image47
Knappt 4 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: geten

på fredag,på fredag,på fredag :D :D :D

2008-03-04 @ 13:25:19
Postat av: thea

men JAG läser din blogg!!! du får inte sluta blogga!

2008-03-06 @ 12:57:54
URL: http://violencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0