+


Blev påmind av en bra person alla anledningar jag har att vara glad. Göteborg, Mando, Björn Gustafsson, lov, Håkan, mys, lov och festival... Jag borde nog vara gladast av alla. Sen har jag ju de bästa kompisarna man kan ha också, definitivt inget man ska underskatta. Systrar som också är ganska bäst. Tänkte på en sak, såg lite på Debatt där de prata om shopping-behov, och kom fram till att jag inte har shoppat något på evigheter (Italien borträknat). Känns rätt bra faktiskt, har inte saknat det heller. Det jag saknar är isf bara att vandra omkring på stan med någon trevlig filur och titta på saker, och kanske prova lite saker, och sen sätta sig på ett café och pladdra i hundratals timmar, typ. Inga shopping-fynd i världen går upp emot en sån sak. Börjar bli dags för en sån dag nu tycker jag. Ska äntligen träffa Micca på söndag (vi har inte setts på tusen år och dar), det får nog bli en sån dag då. Ja, det låter bra.
Puss och Godnatt.

Kommentarer
Postat av: a

kan vi inte ses nästa vecka nåndag på en fika?

2008-03-14 @ 15:13:19
Postat av: steffi

jo de tycker jag allt!

2008-03-15 @ 13:30:51
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0