Hemma från Italien


Kom hem från Florens igår natt men har inte orkat skriva något ännu idag. Har tillbringat mesta av tiden idag framför datorn och i telefon, med Malin och Johanna och Andreas och Jeanette. Inte fått så mycket vettigt gjort, men en slapp dag är en skön dag. Dessutom är det lov. Fast jag har väl slappat tillräckligt i Italien, fortsätter jag såhär kommer nästa vecka bli ett helvete i skolan. Fram till fredag iaf, för då åker vi till Göteborg och kollar Mando Diao<3 och glömmer all skol-skit för ett litet tag - Lycka. Just det, har lyssnat på en hel massa Mando-musik idag, inget ovanligt men det är ändå härligt värre. Får en nästan att glömma paniken och hysterin, men inte riktigt.

Tog världens längsta dusch förut också, fy på vatten-slösande Stephanie, men jag orkade inte bry mig för en dusch hemma är så tusen gånger bättre än en äckel-hotelldusch (spelar ingen roll hur fräscht hotellet är, hotelldusch är äckel, tänk alla hundratals nakna människor som varit där inne innan, och efter vad anna berätta om en tant och en duschslang i badhuset har jag fått men för livet) och en hemmadusch var underbart. Speciellt med min nya duschcreme med vaniljdoft. Men nu känns det konstigt att sitta och skriva om duschar så nu ska jag sluta med det. Borde väl ändå gå och lägga mig, klockan är över 2 och jag måste upp tidigt imorn. Måste föresten tipsa om svt:s "fredagsunderhållning", talkshowen Robins, det låter ju så sjukt B med en talkshow på 1an och det är det också men den är helt stört rolig så jag bryr mig inte. Jag beordrar er alla att sätta på (haha "sätta på") 1an nästa fredag klockan 21.30 och skratta med i skummis-sketcherna och intervjuerna!
Godnatt kära små och stora barn!

image46
Saknar Florens, där sken solen rätt härligt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0