Nattens fundering


Är det bara jag som alltid lyckas stava fel när jag ska skriva in min mejladress så att det blir "hormail.com" istället för "hotmail.com"? Måste r:et vara bredvid t:et? Det blir, av misstag, så grova ord då...



Om ni undrar vad jag gör uppe kl 1.00 natten innan en skoldag kan jag ju meddela, för den intresserade, att jag vaknade för en timme sen och var ashungrig. Traskade ner, åt några härliga knäckemackor med ost och... blev piggare än hackspetten i Kalle Ankas julafton på ecstacy. Vette fan vad jag ska göra nu... inte ta ecstacy iaf, det är en sak som är säker...

Kan förresten meddela att detta har varit en helt underbar helg, iaf en helt underbar fredag och lördag, och Mando Diao är utan tvekan det bästa bandet i hela världen. Dom är kärlek och respekt. Det visste jag iofs redan, men det kan ju vara bra att ni också får reda på det. Björn Gustafsson är förresten också lika med kärlek och respekt, det har han varit sen första gången jag såg honom, och den där göteborgsdialekten (Göteborg är en stad som har vunnit min kärlek, och respekt) gör honom bara ännu bättre.
Sådär, efter alla dessa respekt- och kärleksförklaringar återstår väl bara puss och godnatt!

ps. Kärlek och respekt är ganska viktigt förresten, trots att en viss person som jag såg upp till missbrukade det, men glöm i varje fall inte det. Och missbruka det inte.

Kommentarer
Postat av: Nora

hoppas du kan somna snart igen!

God natt!

2008-03-10 @ 01:20:28
URL: http://noraeriksson.blogg.se
Postat av: anna

vem missbrukade det? :/

2008-03-10 @ 15:33:25
Postat av: Johanna

jag har också lyckats med det där hotmail-saken XD

2008-03-14 @ 06:28:10
URL: http://strawberryprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0