PÅSKLOV!


PÅSKLOV IS HERE PÅSKLOV IS HERE PÅSKLOV IS HERE!!!
Förlåt jag är bara väldigt glad, har längtat så. Kommer bli ganska mycket plugg-lov, men en hel del annat roligt ska också hinnas med så det gör inget. Våren försöker också hitta hit, kanske inte enligt väderleksrapporterna men enligt mig och det är det som räknas! Kom förresten just hem från fika med Panna, och jag har blivit beroende av brie/salami mackor:O Bara sådär. Det är så gott så jag dör, men det är ju lite onödigt att dö så det struntar jag i. Nu ska jag skriva min artikel om bistånd och lämna in den och efter det ska jag sitta och vara stolt över att jag har skrivit min artikel om bistånd och lämnat in den. Ni kanske märker att en viss någon, närmare bestämt jag, inte har sovit alltför mycket inatt men who cares för det är lov så jag har över en vecka på mig att sova ut. Annat trevligt som ska hinnas med är bland annat lite film/myskvällar med några sötnosar, lite pysseltajm (ohyes!), lite bubbelbad och skvaller med andra sötnosar osså förstås lite,nej förlåt jag menar mycket, party party hos the one and only dysse!
Får se om jag kikar in här och skriver under lovet, jag har blivit så oberäknelig helt plötsligt så jag vet inte ens själv. Men ha i vilket fall som helst ett underbart lov och glöm inte att man ska vara snälla mot varandra, för då blir folk glada och då blir världen en bättre plats. Puss!


För att skynda på mina försommarkänslor ännu mer har Håkan gått och släppt ny musik. Kärlek till honom för att han gör mig glad. Just de, nästa fredag signerar han sin nya skiva på Pet Sounds, joina mig där vettja!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du har ju inte heller upptaderat på länge!........ dock var det ännu längre sedan för mig :P

men hej på dig iaf ^^

2008-04-02 @ 14:10:50
URL: http://strawberryprincess.blogg.se
Postat av: annnaaaaa

jaa börja uppdatera mera din bajskorv!!

2008-04-03 @ 20:56:30
Postat av: thea

hallå, det va en månad sen man såg nåt på bloggen av dig!???? va händer egentligen?! puss

2008-04-20 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0