Reminder


Tänkte bara påminna om att det snart är påsklov. Och att jag fortfarande existerar. Det har ju vart lite tomt här på den silvriga kopparsidan som är doppad i guld. Men jag finns alltså fortfarande, no need to worry. Appropå det där med guld o så har jag planer på att renovera denna sida, ska bara hitta lite tid över för det krävs en jävla massa tålamod aka. tid. Och det har jag inte för tillfället. Tid och tålamod allltså. Tålamod har jag väl iofs aldrig, men tid är den största bristvaran.

Hela mitt inlägg som jag skrev och var fett lång och bra försvann, så jag sammanfattar det viktigaste:

En vettig människa som för övrigt gjorde mig glad idag (tack för det<3) läste något vettigt för mig i eftermiddags; arbeta som om livet varade för evigt, älska som om imorgon är din sista dag. Nu formulerade jag kanske om det lite, men ni fattar grejen. Smart va? Ta till er det! Det ska iaf jag försöka.

Det funkade inte att lägga upp låtar på bloggen idag, men Kanye sjunger iaf i låten Homecoming lite annat vettigt; "People never get the flowers while they can still smell them". Dessvärre så sant, därför tänkte jag uppmana er: Give people the flowers while they can still smell them!
Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: m

glatt sällskap gör vägen kort!
Min almenacka är bra bra. puss

2008-03-17 @ 23:32:53
Postat av: steffi

very much good, jag vill också ha en smart almenacka:)

2008-03-18 @ 12:28:56
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0