Tråkväder


Kul väder det är ute - not! Grått och regn och skit, usch vad tråkigt. Nu vill jag tillbaks till Florens, eller så vill jag att tiden ska hoppa fram till fredag morgon och Göteborg! Men det är ju inte så stor chans att det händer så jag får väl finna mig i det här tråket, ska skriva klart historian nu:/ Sen ska jag träffa Mal, det var länge sen så det blir trevligt. Min frukost var jättegod föresten, ingen människa kommer väl förstå det här men jag åt knäckemackor med ost, det låter jättesimpelt och torrt och äckligt men jag tycker verkligen att det är helt sjukt gott. Drack iskallt vatten till också, har saknat hemma-vattnet för Italien-vatten smakar inte likadant utan är mycket äckligare (jag tycker iofs att allt vatten som inte är hemma-vatten är äckligare, oavsett om det bara är en kilometer bort så är det inte hemmavatten och då är det inte lika gott. Enda vattnet som är godare än hemma är Åre-vatten, det är helt sjukt gott.) Förlåt jag tror jag har blivit lite skadad av vattenprojektet som vi har haft, jag ska sluta prata om vatten nu.
Men ni får ha en bra dag kära vänner, pusspuss!


Beroende av den här för tillfället, Maroon 5 - Won't go home without you. Den spelades typ i varenda affär i Florens.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Total förstår vad du menar steff!! Jag tycker vatten smakar olika från olika hus, ända sedan vi bytte kran avskyr! jag att dricka vatten hemma, men då kan jag komma hem till dig för du har gott vatten ^^

att bero på vatten regnar det i dag *I'm singing in the rain... I'm singing in the raaaaiiinnn!*
haaha, ska nog ta mitt gröna paraply och ta en promenad :)
puss

2008-03-01 @ 13:51:35
URL: http://strawberryprincess.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: yes det är det :) jag med, asnice film =D

2008-03-02 @ 21:12:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0