Träningstime


Btw jag kan sparka i huvudhöjd:D Alltså egentligen i Andreas axelhöjd, men på mig blir det typ huvudhöjd, så visst är jag någorlunda vig? Bara en liten parantes sådär som jag tänkte skryta om.

När vi ändå är inne på området träning (för ja jag sparkas bara i och med träning, inte så ofta under vanliga vardagsrutiner) så ska jag och Miccan köpa träningskort på Friskis:D Kul va? Jag skiter i om ingen tycker det för det tycker iaf jag och Miccisen, wohoo träning here we come. Efter påsklovet sätter vi igång, då börjar allvaret.. Not, för jag tar det inte alls allvarligt, det är bara roligt, nyttigt och hälsosamt! Orka ta saker på alldeles för stort allvar!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0