Goderafton edra små barn


Eftersom Anna är på mig som fan att jag ska skriva här vågar jag inte utmana ödet och trotsa henne. Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, idag blev en ganska händelselös dag. Det var skönt. Jag har dock sms:at sönder mina händer, asså jag tror på riktigt att jag kommer få typ nån inflammation eller nåt i mina tummar bara för att jag sms:ar så mycket. Asså no kidding, jag räknade just ut att jag skickar 8,11 sms om dagen (ja de kan hända att jag har liiite för mycket fritid, dels för att jag sms:ar 8 sms om dagen, men även för att jag sätter mig en kväll och räknar ut det) och det har jag gjort konstant i snart 2 år. Tragiskt? Svar ja. Som tur är behöver jag iaf inte oroa mig för att bli fattig av allt sms:ande, eftersom nästan alla mina kära vänner är comviq-barn (plus att pappa betalar mina mobilräkningar, men ändå).

Nu ska jag äta lite (ovanligt, ehm not) sen ska jag duscha and then it's off to bed. Föresten bor jag i det fett nördigaste kvarteret i hela fucking världen, för tillfället sitter jag i köket och knapprar på lille datorn, och spanar jag rakt ut genom fönstret från mitt kök så ser man in i vår kvarterslokal. Vet ni vad folket sitter där inne och gör? Syr! Dom sitter och har en liten sy-junta eller vad det heter, kul liv man kan ha verkligen (ännu bättre liv har man ju när man sitter och spanar på människor som syr). Sy-junte-grejen gav mig flashback till 9an föresten, åh vad jag saknar dom stunderna (syslödjslektionerna alltså, vi satt inte o sydde på fritiden!)

Men godnatt på er hörrni, ha en underbar kväll/natt/dag, beroende på hur länge de dröjer tills nästa gång jag skriver... Puss!

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHA "utmana ödet och trotsa henne"
:D

2008-05-05 @ 22:52:06
Postat av: steffi

man vet ju aldrig me dej...:O;P

2008-05-06 @ 21:25:15
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0