Hetaste news!


Tydligen bor det en snygg kille i mitt område. Asså jag vet inte om jag tror på det, men malin (ej skarpnäck-mal, old grundskolehomie) säger det. Det låter ju helt overkligt, hon hittar nog på för att ge mig falska förhoppningar. Fast man kan ju alltid hoppas. Men kom igen, 17 o ½ år på denna plats med ingen heting i sikte, osså helt plötsligt så bara dyker det upp en. I don't think so, men vi får väl vänta och se.

Det enda negativa med dessa news (förutom att jag inte tror på det) är att jag senast igår stod ute på vår uppfart, där alla grannar kan se en klart och tydligt, iförd de största och fulaste mjukisbyxor världen skådat, tillsammans med vår gamla klasströja (aka. very ugly tröja), kombinationen oslagbart ful. Ni må tro att gränsen här var nådd, men onej. Iförd dessa kläder stod jag nämligen och, med dammsugarstycket i högsta hugg, städar bilen! De som känner mig väl vet att detta inte är min vanligaste sysselsättning, definitivt inte i bilar med tanke på att det här var min första bildammsugning ever, vilket gjorde att synen förmodligen var högst... roande. Såhär har alltså kvarteret skådat mig, oj förlåt jag glömde också nämna att jag var osminkad om man bortser från gårdagens gårdags-smink som satt snarare under än runt ögonen. Är ni förvånande över att åtminstone en liten del av mig önskar att jag inte bor granne med en heting...?


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha asså stephanie!

2008-05-05 @ 00:08:50
Postat av: steffi

vad?! kom inte o säg att ja överdriver...!;P

2008-05-05 @ 00:56:22
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha!! du är snygg...! btw, du är en i kompis-gruppen, o jag älskar dig! gick det okey med arbetet föresten?! såg inte dig när jag gick hem, då va du förmodligen redan klar! vi ses imorn, jag kommer sent vet jag nu, ska till tandis.. puss

2008-05-05 @ 11:06:23
Postat av: thea

det va jag som skrev den förra kommentaren, av nån anledning försvann mitt namn! puss

2008-05-05 @ 11:07:58
URL: http://violencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0