html in my ass!


Nu har jag, i brist på annat, suttit och grejat med den här bloggdesignen eftersom jag hade de höstigaste och mest deprimerande färgerna såhär i dessa vårtider, och kände att det var dags för något nytt. Men som vanligt tappade jag tålamodet, dampade loss några gånger, fick beslutsångest, och sen sparade jag det därför att jag fick raseriutbrott och inte orkade fortsätta. Anyway, my point is, är det för fult? Jag vet ju att det definitivt inte är det bästa jag kan åstadkomma, inte ens det halvbraigaste jag kan åstadkomma, inte ens i närheten av det halvbraigaste jag kan åstadkomma, men duger det så länge? Står ni ut med att titta på de här lite små gayiga färgerna (ja hej, fördomar på mej ta inte allt jag skriver så serious) eller känns det jobbigt? Är det för mycket tönt-rosa-överallt-förutom-där-det-är-vitt? Jag är ju medveten om töntighetsfaktorn, men så är ju jag lite tönt så det kanske inte gör något? Hursom, om ni inte protesterar alltför vilt kommer jag nog att behålla det här ett tag framöver för jag har inte ork eller kraft att ta itu med den här besvärliga och tunga uppgiften att designa om bloggen, men tell me what you think iaf för jag vill veta!

Och ursäkta mitt dåliga humör igårkväll, fick lite "blogg.se ska dö" känslor som svämmade över bara. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0