Källarfranska


Senaste timmen har tillbringats med teleluren fastklistrad vid örat, inte bokstavligen alltså för det måste göra ont, men iaf så har jag babblat på med min kära systeryster om allt och ingenting. Som vanligt alltså. Diskuterade allt från min framtid till alla jordens och samhällets problem, och avslutade med lite shopping-prat. Som vanligt alltså. Eller vi avslutade väl med att diskutera släktfesten... Men jag måste sticka nu, Klass 9a börjar nu och det är sista avsnittet!



Update 22.02: Fyfan va jag grina! Oh jag dör, dom tog farväl av alla och det var helt sorgligt och fint och allting... Klass 9a är bästa programmet nånsin, men det har gjort att jag har suttit och gråtit varje tisdagskväll..

Kommentarer
Postat av: anna

aaaw inte visste jag att du var så känslig stephanie

2008-05-06 @ 22:52:59
Postat av: steffi

nej inte jag heller, men på senare tid så.. vet inte, har väl kommit i klimakteriet el nåt.

2008-05-08 @ 12:33:39
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0