Natur-nörd


Varnig för nördighet i följande inlägg!
Jag har just suttit och kollat på Planet Earth. Ni vet den där serien som var typ världens mest påkostade naturserieblabla (om jag inte blandar ihop med någon annan) som visar filmer på sånt som aldrig tidigare har filmats. I naturen alltså. Jag har alltså frivilligt suttit och kollat på en serie som handlar om djur och natur. Vet inte om jag har slagit i huvudet eller något, om det är min wierda hälsa som påverkar, men så är det iaf . Och guess what, I enjoyed it! Det var faktiskt underhållande och titta på alla skummis djur som finns, naturen är ganska häftig faktiskt, och så var det jättesöta uttrar som hängde i värsta gangs på typ 17 st, fast sen vart de lite sorgligt för det kom nåt krokodil-liknande djur, eller om det var en krokodil, iaf och skulle äta upp uttrarna. Men vet ni vad dom gjorde då? Dom stuck together, så alla 17 uttrarna tillsammans skrämde iväg krokodilen! Fast den är mycket större och starkare så skrämde dom bort den, fatta kaxiga uttrar, men dom vann ju så hell yeah mutherfuckers, go utters! Haha I'm sick, I know. Men nu ska jag tillbaks till min cafévärld, har ju ett reportage att skriva eftersom jag skjutit på det hela veckan, så have a lovely evening medan jag sitter och skriver om Stockholms fikavärld.
Puss!

image63
Det här var också med i filmen, Angel Falls i Venzuela, världens högsta vattenfall. Vacker syn, dit kanske man skulle åka, tänk er utsikten högst där uppifrån? Fast fatta jobbigt om man snubbla, oops falla typ 1000 meter, lite ont i rumpan får man nog när man landar...

Kommentarer
Postat av: julia

Nature rock! HAHA
Nej men seriöst, naturen är intressant. Det finns en anledning till att jag går natur.. och att animalplanet nog är den kanal som toppar statestiken på min tv. Animal Cops kl. 22, tack så mycket!

2008-05-21 @ 22:13:37
URL: http://barajulia.blogg.se
Postat av: anna

hahah vad har hänt? :)

2008-05-21 @ 22:16:54
Postat av: steffi

anna: du, ja ska visa dej uttrarna så kmr du oxå va fast! hahah nej men ja kolla just sex and the city, så mitt gamla jag finns fortfarande kvar, dont worry:D

2008-05-21 @ 23:48:45
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0