Nerds for real


Jag måste bara säga att Elli är en ytterst skön människa, läs följande citat:

"Nej, nu blir jag nästan irriterad att ingen tar tävlingen på stort allvar! hur tänker folk? men en kompis till mig har tävlat och hon sa att hon ska be ikväll, så jag har inte tappat hoppet om mänskligheten riktigt än!"

Man kan tro att det handlar om pengar, eller möjligtvis kanske en bil eller något dylikt... Men då är man helt ute och cyklar! Jag och Elli diskuterar en Sex and the city- tävling där man kan få gå på filmpremiären, som visserligen är i New York, men fortfarande handlar om en filmvisning. När man är på väg att tappa hoppet om mänskligheten därför att dom inte deltar i denna tävling är jag rädd för att det finns en risk för att andra människor ser våra starka känslor som ett tecken på allvarliga psykiska störningar...

image60
Oh, skåda Gudarna!

Kommentarer
Postat av: thea

OOOhhh myyyy Goooooood!!! :P så himla töntigt egentligen, fatta man vinner ju aldrig dom där tävlingarna!!! synd dock, det skulle ju va kul o komma iväg till NY! puss

2008-05-19 @ 13:41:33
URL: http://violencia.blogg.se
Postat av: anna

hahahaha!!!

2008-05-19 @ 16:09:49
Postat av: julia

ni är söta

2008-05-19 @ 21:02:54
Postat av: elli

jag känner mig inte alls träffad.. ;)

2008-05-21 @ 13:36:23
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0