Nightmares


Everything went upside down in a second and I couldn't go back to sleep
and I cannot breathe as long as I got this one hell of a bad decease,
and the nightmares came over me again
And my intention was not to hurt you
but I guess that's what I did,
all the times I've tried to explain to you what's going on inside my head,
and the nightmares came over me again
You know I need you
I'd never let you go
I love you, you said you'd never leave me,
where are you?

Har drömt helt wierd saker på sistone. Brukar inte komma ihåg mina drömmar så ofta, men jag har börjat göra det alltmer den senaste tiden. Fattar inte vad det betyder, om det nu ens betyder nånting. Fast det är ju en själv som bestämmer om någonting betyder nåt, så jag skulle vilja påstå att det gör det. Kanske börjar bli dags att ta tag i saker och ting nu, fast man inte vågar. Innan det är för sent ni vet. Många saker som hänt den senaste tiden som fått mig att tänka så. Det är nog det allting betyder, bara en liten påminnelse om att inte ta något för givet och ta vara på nuet. Har hört det från en del minst sagt förvånande håll. Och som jag fick höra på en av de tryggaste platserna i hela världen för många år sen när man var liten och inte förstod vad det betydde - ta vara på ditt liv.
Tycker var och en av er ska följa den uppmaningen, sov sött nu.


image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0