Överbokat schema:S


Brunch, shopping, (fika), dans, laserdome, mer fika... Hur är det tänkt att jag ska hinna? Det är nog inte riktigt möjligt, men eftersom allt är roligt så gör det inget. Oj just det, glömde lägga till plugga till listan, men det var inte roligt så det har jag nog redan prioriterat bort, haha good job stephanie (not).
Hear ya later, när jag förhoppningsvis har löst detta i-landsproblem. Just det, jag har ju inga pengar heller, så några av problemen kanske löser sig självt, tack vare detta u-landsproblem.

Nu ska jag duscha o fixa mig, puss!


Alex Schulman - u-landsproblem, så sjukt roligt (fast det tycker inte Thea, hon tycker min humor har blivit vulgär, haha)

ps. alla klagar på att texten typ inte går att läsa på denna nya design, jag åtgärdar problemet så snart jag får tid<3

Kommentarer
Postat av: Julia

ellis middag, menar du petras/ellis 18års fest? för i sådant fall ja!

2008-05-17 @ 20:53:01
URL: http://barajulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0