Piss-åldersgräns

 Just det, glömde klaga av mig över att det är 20-årsgräns (inte för att 18-årsgräns hade varit mycket bättre, piss på åldersgränser!) på Pet sounds bar vilket innebär att jag kommer missa Shout out louds, Jens Lekman och massa andra bra artister och band på onsdag, som dessutom spelar där GRATIS! Fyfan, ni som är 20 eller över rekommenderar jag tar vara på chansen, det skulle i varje fall jag gjort om jag kunnat...

Förresten har Danderyds-mannen svarat och yes vi har en intervju på onsdag, wonderful, funderar bara över om vi kommer hinna från Botkyrka till Danderyd på den korta tidsmarginalen eftersom vi har en intervju på förmiddagen också, otherwise får de bli gruppuppdelning. Löser sig nog, nu ska jag sätta igång med the pluggish, återigen farväl!


Missar på onsdag, åldergränser kan ta sig (eller som Thea skulle uttrycka de; köra upp ett bord...)
Shout out louds - Very loud, härliga minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0