Alive


Jag tänkte bara hälsa att jag lever, även om min blogg har dött lite den senaste tiden. Hinner helt enkelt inte uppdatera riktigt. Nu har jag gått och köpt träningskort också, me very duktig, men det innebär ju också att man måste träna (eller måste och måste, men annars är det väl lite onödigt att köpa ett träningskort) och träna=tar tid. Min senaste uppdatering var visst innan London, känns som en evighet sen, där var det iaf underbart. Och svinkallt. Men mest underbart. Nu ska jag gå och plugga, yeeeey (not), sen ska jag se Systrar i jeans, som tydligen inte bara är en bok utan även en film. Jaja, ha det så bra kära vänner, får se när nästa uppdatering blir...


Typ okänd demo av Mando Diao (eftersom människor känner till den är den ju inte helt okänd, men ganska för jag fick precis reda på den) börjar vid 4:20, den är så bra så jag dör. Jag dör också av att dom inte har haft någon spelning på tusen år, allvarliga abstinens-besvär! Behöver en ny omgång av "Get&Fluff på äventyr/Mando-konsert" snarast! Nytt album i februari (av Mando, inte av Get&Fluff) har vi dock att se fram emot, följt av en turné...? Hope so.


Kommentarer
Postat av: julia

var filmen bra? jag vill se.. älskar boken!

2008-11-11 @ 21:12:44
URL: http://barajulia.blogg.se/
Postat av: get

jag sitter här o pluggar..som vanligt känns det som OCH gissa vad. Mando-kosnert vore min räddningen just nu. Åtminstonde bokade biljetter.

Åhh<3

2008-11-11 @ 22:27:56
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort kan du klicka här - http://www.gratismode.se/?c=1245 .

Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-20 @ 21:19:28
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0