Hejdå Stockholm


Ska bara mini-uppdatera innan jag åker. Senast jag skrev tror jag ganska bestämt var i fredags. Sedan dess har jag haft middag+myskväll med J, E, J o M, färgat o klippt mitt hår (som för övrigt är helbrunt och, enligt mig, kort nu. Och så har jag lugg också:O), fått massage, fått mitt trasiga bankkort att fungera, vandrat i Kista C, ätit cannelonni (förmodligen en av lovets höjdpunkter, haha), gått på bio och, förstås, packat. Så, nu bär det av till London. Tror ni det blir någon kändis-spotting? Förmodligen inte (jag lär ju hänga på alla turistställen) men man kan ju alltid hoppas... ;D
Ha det härligt här hemma, hoppas att alla får ett underbart lov!


Denna video blir jag glad av, dessa två människor skulle jag bli glad om jag kändis-spottade:D



Kommentarer
Postat av: Julia

Oj, jag visste inte att du hade hunnit med så mycket :p Jag har inte gjort någonting, nästan. Men iaf, jag hoppas att du har det bra nu och att jag får höra om resan i helgen! Puss

2008-10-28 @ 23:15:17
URL: http://barajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0