Höstlov


Om ni inte lyckats lista ut det än, trots rubriken, så kan jag ju meddela att JAG HAR HÖSTLOV NU! WOHO! Det har varit ytterst efterlängtat, och även om jag kommer att behöva plugga på lovet så känns det faktiskt underbart att slippa skolan och tidiga kalla morgnar och rusningstrafik och annat otrevligt som man måste stå ut med när man inte har lov. Sen är det ju även en liten London-resa som väntar mig på tisdag, det känns ju inte heller helt fel. Lite kontrast mot min senaste tisdag, som bestod av vandring, vandring o lite mer vandring i tyresta nationalpark, plus övernattning o mys. Bortsett från att vi hade stora svårigheter att hitta stugan, och man hade ont i hela kroppen när man kom hem, så var det faktiskt förvånansvärt roligt. Lite mindre roligt var ju att se fotona som vår kamera-glade lärare nu hade lagt upp på vår skolhemsida, huh man var ju inte i sitt vackraste skick direkt. Men vad gör det, väl framme i Malawi kommer man förmodligen se hundra gånger värre ut (hur nu det skulle vara någon tröst vet jag inte riktigt).

För övrigt kan jag ju meddela att denna kväll har varit helt perfekt, träffat mina fina vänner som jag inte sett på alldeles för länge (som vanligt, bortsett från min o Js misslyckade träff då:P) o haft mysfika på café60. Precis vad jag behövde en kväll som denna. Imorgon blir det även middag med de små sötnosarna, det är bra att vi tar igen the quality time som vi inte hunnit med pga. skolbajs. Annat trevligt ikväll är att lilla J (det andra J:et, you know) har skickat WoW bilderna från i somras till mig, så nu har jag finally bevis på att jag träffat the one and only Gustaf Norén! Haha, och de andra snyggungarna (kan man säga så om nära på 30-åriga män?) i Mando förstås:D
Det börjar bli dags för mig att dra mig tillbaka, somna framför en film med en popcornskål i knät låter trevligt så jag siktar nog in mig på det. Ha en fin natt, njut av lovet ni som har det, pusspuss!



Från Café60 ikväll:) I look lite wierd, men Elli är söt så puss på henne.


De där små liven är också söta så puss på dom med.

Ni förväntade er väl inte att jag skulle kunna publicera inlägget utan att lägga in Mando-bilderna? Here we go!

Hej jag är den enda som är medveten om kameran!


Hej jag ser lite smått skadad ut, men Gustaf Norén är så het att jag dör och publicerar bilden ändå. För övrigt ser det ut som att han typ granskar mig, hjälp...


Hej Gustaf Norén ser lite smått skadad ut, men är fortfarande hetast på denna jord så det gör ingenting. Dessutom står jag bredvid honom:D

Har jag nämnt att sommar -08 var the best summer ever förresten?

Kommentarer
Postat av: mal

sommar08 var den bästa någonsin.

..och JA(!!!!),jag är galet avundsjuk på dej för dom där bilderna.sista bilden är äg <3 Puss

2008-10-25 @ 14:07:57
Postat av: steffi

haha, men vi gör om de nån gång snart (så fort de lägger upp en sverige spelning!!) så tar vi bild på hetaste mannen med både get&fluff:D:D

<3

2008-10-25 @ 15:29:12
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja verkligen! Du är as grym!!! Med det visste jag ju :P

<3<3<3<3

2008-10-26 @ 23:36:14
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/
Postat av: Elinor

Jag är såååå avundsjuk på dina mando-bilder! konsert i vår ;)

2008-12-20 @ 23:30:29
URL: http://modelsandmortals.devote.se
Postat av: steffi

Yees, i vår smäller det!:D

2008-12-21 @ 14:17:47
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0