She's not nice, she's pretty fucking far from nice


Det senaste dygnet har bestått av humörsvängningar. Fråga mig inte varför, jag vet inte, jag är sån ibland. Jag har blandat känslorna jätteglad, depp, stress, lättnad och lite annat smått o gott. Så det kan gå. Nu är det iaf på topp igen. Trots att jag är halvvägs till pank (fick pengar i fredags) och min och Matildas ekonomiska spar-plan för oss båda går ganska... sämst. Som tur (?) är fyller vi ju år 30+31 december, o planerar att önska oss varsin Thailandsresa ungefär. Hoppas det går vägen. Men men, det ska jag inte tänka på nu för nu ska jag tänka på att jag såg Sugarplum-pojkarna spela för ca 4 timmar sedan, och det var riktigt härligt, och sen skrev de på min gratis affisch, det var också härligt, och sen skrev de på min nyinköpta SPF skiva, det var härligt det med, och sen fick jag silverkladd på fingret för färgen hade inte torkat (trots att Kristian varnade mig för det), det var inte så härligt men det gjorde inget för jag var glad ändå. 


Snygga rockpojkar, underbara melodier, vackra texter.

Dessutom har jag fått leka med Johanna idag, och det var definitivt riktigt jätte-härligt. Kom på mig själv med att sitta och le på bussen hem förresten, jag gör det då och då nuförtiden har jag märkt, och det är ju trevligt, förutom när någon annan bussresenär får syn på en och kollar på en med en blick som säger "varför sitter du och ler för dig själv, har du psykiska problem?" och man måste sluta le för att inte skrämma sina medpassagerare. Eller så tar man fram sin mobil och låtsas att man läser ett sms och ler åt det. Eller så tar man fram sin mobil och läser ett sms och ler åt det. Äsch, jag är lite för trött för att skriva just nu (ja jag är medveten om att klockan bara är strax efter 21, men har man inte sovit mer än 3 timmar kan man bli trött klockan 21) så nu ska jag nog gå och sova. Eller först ska jag äta lite Lindt-choklad, sen ska jag sova. Jag kommer förmodligen få en sockerkick av chokladen och bli pigg så jag inte kan somna, men det struntar jag i för Lindt är den godaste chokladen i världen. Godnatt!


Jag kanske borde lägga upp en video med SPF, men just nu är jag så stört beroende av den här låten så den förtjänar en plats här; Give it up for Arctic Monkeys - Bigger boys and stolen sweethearts. Ett mästerverk.

Kommentarer
Postat av: julia

Hallå du ska inte vara orolig för att sitta och le på bussen. Det är bara trevligt om nåon ler! (undantag: äckliga gubbar) Var glad och fortsätt le!

2008-09-25 @ 22:15:29
URL: http://barajulia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hmm.... jag håller nog med där.... för vem annars kan jag skratta åt som gör något sådant? XD

puss

2008-09-26 @ 15:47:52
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0