Get on your dancing shoes


Ok, 15 minuter blev visst lite mer än 15 minuter. Typ 15 minuter + 24 timmar. Men så kan det gå om man heter Stephanie. Jag har för övrigt konstaterat att det är måndag idag. Vadå sa du? Vill du ha lite random info om måndag? Okej då, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig (förutom att plugga till prov och göra läxor, men sånt är ganska lätt att prioritera bort). Jag har ätit vindruvor idag. Me like. Jag har lyssnat på bra musik idag (vars texter får mig att sitta och le på t-banan, vilket J o J har gett mig tillåtelse att göra). Jag har även fått min projektgrupp, och lyckligtvis nog känns det bra, riktigt bra. Vi har iofs bara haft en lektion tillsammans so far, men att döma av den så är min projektgrupp bra. Yey. Jag har promenerat med Thea i solen. Och jag har insett att jag tycker om hösten så länge solen väljer att hålla oss sällskap. Hösten är riktigt vacker faktiskt, och den har väckt ett litet kreativt frö inom mig, så jag känner värsta suget efter att måla. Och dansa. Och sjunga (även om jag inte "kan"). Och spela gitarr (även om jag inte kan, notera att det är ett kan utan citationstecken). Hösten har även återuppväckt mitt shopping-sug som jag inte känt av på väldigt länge, och det oroar min plånbok. Igår köpte jag en klänning, får hoppas att det stillar begäret ett litet tag iaf.

På torsdag ska jag på idol-inspelning förresten, men jag har inte sett ett enda avsnitt av idol ännu så jag har ingen aning om vilka deltagarna är eller nånting. Fast det hade jag ju inte sist heller, men det blev väääldigt roligt ändå (speciellt tack vare den övertrevliga dans-killen som tyvärr inte var så duktig på att sjunga och åkte ur... Men han var snygg.). Nej nu ska jag nog gå och poppa popcorn, jag fick värsta rycket och kände att jag måste ha. Appropå popcorn fick jag idag reda på att vår lärare brukar beställa 2 mellan-popcorn menyer när hon går på bio. Hon äter upp båda själv. Är det inte underbart? Äntligen en vettig människa som insett det fantastiska med bio-popcorn! Känns ju skönt att världen är på väg åt rätt håll iaf... Men micron väntar på mig, ni får ha en trevlig kväll, pusspuss!

 
Det här är en låt som jag blir glad av.


ps. Kolla in mina länkar här till höger (jag skrev vänster först, bra att jag inte har lärt mig höger/vänster än, kanske är tur att jag inte börjat övningsköra ännu?). En länk låter lite extra rolig eller hur?

Kommentarer
Postat av: julia

Hösten är jättemysig! Det är tillräckligt kallt för att man ska få ha jacka, halsduk, mössa och vantar men tillräckligt varmt för att man inte ska frysa häcken av sig! Och, inte att glömma, allt får sådan fin färg! (Tills det blit helt brunt :/)



Men du, som jag skrev till Elli, vi måste träffas snart! Det var ett tag sedan.. PUSS

2008-10-01 @ 19:05:20
URL: http://barajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0