Knäppgök


(Rubriken har inget konkret med inlägget att göra, visste inte vad jag skulle skriva för rubrik och skrev det första jag fick syn på på skrivbordet, dvs. ett kort från Miccans fest som kommer härifrån http://knappgok.se/)

Jag ska egentligen gå och lägga mig nu, som vanligt alltså, men först blir det bara en kort resumé av helgen (kort på riktigt, inte Julia-kort..;P)
Fredag: mys med fina vänner, dricka té, prata och äta himmelsk goda cocosbollar<3
Lördag: världens godaste brunch med familjen på Sirap, spatserande på stan, födelsedagsmiddag med andra fina vänner i Nacka<3
Söndag: mest sönderlyssning av bra musik och roliga intervjuer (o depression över att jag inte kan gå på SPF på Debaser på tis, för jag är inte myndig...)

För att summera; en perfect helg som gör att hösten inte känns så tung som den borde (om man bortser från den där parantesen som stod på söndagen). Förresten träffade jag och Lina idag en kvinna som går till kyrkan varje måndag och tänder ett ljus för sin man som dog för 30 år sedan, hon har gjort det sedan dess och det tycker jag är väldigt fint gjort av henne. Sen har vi även blivit bjudna på saft och rulltårta, det tycker jag var väldigt fint gjort av mannen som bjöd oss, och min mage håller med mig. Godnatt!

(Det här blev inget roligt inlägg, jag vet, men håll ut, det kanske kommer i sinom tid...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0